BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, August 28, 2009

kesedihan melanda..

masa hari rabu lepas mohamad azri @jeri text saya dan mengatakan result untuk permohonan biasiswa JPA(Jabatan perkhidmatan Awam) sudah keluar.  dalam hati memang berdebar-debar tapi harapan untuk dapat agak tipis..ramai kawan-kawan saya yang ada good result pun tidak dapat..

lepas buka saya pun online dan seperti yang sudah saya duga, saya tidak dapat..em mungkin saya tidak cukup aktif semasa di uitm segamat dulu..saya ini pemalas untuk menyertai persatuan-persatuan..uruskan diri sendiri pun pemalas..hehe..luthfi pun tidak dapat..mungkin tiada rezeki untuk saya..saya cuba untuk membuat rayuan tapi agak mustahil untuk saya dapat...UMW pun saya tidak pohon sebab tak mintak cop koordinator program..(em dia asik busy memanjang,,asik tak ada dalam bilik)..salahkan die..haha...

2 comments:

arifrusli said...

aku tak mohon pun. kalau mohon mesti aku dapat. wkwkwkwkw perasan. aiyooo kalau anc pun x dpt. apetah lagi ktorang kan.

ejan said...

adoyai..aku ni kan mals nak masuk aktiviti2 semua 2..sebab 3 xdapat..lol~~~haha