BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, August 25, 2009

jom nge'teh'

semalam lepas buke semua tersadai..best sangat buka ramai-ramai..penuh tangan beli makanan kat bazar..lepas buka mesti terfikir untuk lauk sahur pula..saya dan syusyu dah memikirkan lauk-lauk untuk sahur..tak nak membazir, so kami akan hanya memanaskan lauk lebihan buka tadi..tq 2 abang baki ( eh silap..gl gatal..lol)..en baki atas dasar keprihatinannya untuk meminjamkan microwave selama sebulan...hehe..en baki adalah ayah syu..

lepas sibuk bergosip dan bergelak sakan dengan housemates sambil membuat homework QMT (sepatah ape xfaham), kami (azni, saya n syu) pun turun untuk membeli nasi di barra..*barra again*..haha..alang-alang dah turun barra ape lagi..syu berkate "ejan, jom TT (Teh tarik)"..saye pun membulatkan mata sambil tersenyum..yes2 dapat pekena teh tarik yang kaw dan sangat sedap malam ini...kalau nak rasa, sila tempah kat ane2 dan cakap "ane, teh tarik kurang manis satu"...sebab kalau xkurang manis, rasenye tak sedap sangat..depends r...


ni gambar-gambar keseronokan meminum TT



1) muke bahagia nini apabila di puji slim oleh ane di barra
2) TT kami.. =)



0 comments: