BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, August 23, 2009

hari pertama puasa

semalam satu hari hujan membasahi bumi klang dan shah alam..KL saya tak pasti...gi teman ejan pergi beli snickers nike kat al ikhsan...dia nak membelikan saya t shirt long sleeves england..berpinar biji mata melihat hargenye..tapi saya menolak dengan baik.tak nak termakan budi nanti tergadai body..*mak yang cakap...lagipun saya bukan jenis materialistik...

habis basah kuyup kena hujan..balik kena bebel dengan mak sebab tak gi kedai lagi..li barang-barang untuk buke..mak nak masak lebih sebab nak wat besday haziq sekali...kul 4 lebih baru hujan berhenti..start masak pukul 5 dan habis pukul 6..hebat kan?mak masak nasi ayam yang terhebat sekali..saya cuma masak sup dan sediakn rempah2 n marinated ayam tu...yang lain mak wat..


lauk berbuka hari pertama





1) nasi ayam yang mak wat
2) roti john yang di beli kakak or abang sam
3) sate yang saya belanje untuk haziq



* hari isnin terpaksa bersahur di shah alam n berbuka bersama housemates..tak sabar nak pergi bazar kat umah kami...ui sedap..

6 comments:

ajaibcloset said...

mak aii sdp gile sumpah t'liur nasi ayam tu. adoi lemah jiwa! amboi ejan..long sleeve england x nk. klau TT laju je eh! brand nike ke? :)

Anonymous said...

ejannn
kita puasalaaaa......

arifrusli said...

wei sedap doe tgk roti john tu. bungkus lah

husna huda said...

ijan..nk nasi ayam jgk..

ejan said...

ajaib closet:TT aku mmg laju je nak..haha..abang bara yang wat..xnk r aku thirt mahal2...nnti terhutang budi

ejan said...

sasya:bgus2 puase nnti kite bagi duit raye..satu hari 1 sen..T_T

arif:akku nak asam pedas mama ruby..haha..

husna:kl nak nasi ayam ko kena puase ckup sebulan..haha..sure xleh