BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, August 22, 2009

em....

post kali ni sebenarnya di tujukan kepada kawan lelaki terapat saya..nama dia Mohd Hazizan..tapi kawan-kawan panggil dia ejan..*erk nm sm plak*..so bila saya keluar bersama kawan-kawan dia saya jadi konpius sendiri..dorang panggil ejan yang mana..

ejan ni memang lelaki yang baik dari segi sifat..tapi yang perlu di ubah ialah sikapnya (adelah perubahan jadi baik sikit2)..kenapa saya cakap camtu?ni short list pasal dia:

  • berhenti sekolah time form 2 sebab dah tak nak belajar lagi..penah pecah pintu bilik HEM untuk balas dendam kat cikgu disiplin..haha
  • time sekolah, orang sibuk belajar, die sibuk berjudi dengan kawan-kawan dekat tokong cina depan sekolah..*tapi sekarang dah tak dah
  • pernah hisap ganja tapi tak penah kantoi dengan polis..*tp kantoi dengan bapak sendiri..haha..yang ni pun die dah tak amek since tahun 2007
  • suka merempit sampai accident dengan teruknya..paling teruk kat dagu..tu yang sampai janggut tumbuh sehelai je..jangan marah ek wak..
  • suka pakai baju branded n kl kuar mesti menyemat..sebab dia kate walaupun belajar tak tinggi tapi kita mesti kena ada gaye..
  • terlampau jujur sampai leh wat orang terasa tapi dia kate tak de pe yang nak di sorokkan..tipu kan berdosa (dia yang kata)
  • brutal memang brutal tapi senang lemah dengan perempuan..kl gaduh mesti dia mengalah.apela..lol
  • panas baran tapi kuat touching n cengeng...
  • sangat menyayangi family die especially arwah adik dia..
  • suka karaoke n kfc..every time keluar nak kfc..dah muak kut
  • tak pernah ambil duit perempuan..maksudnya kalau keluar dengan dia, dia akan support semua..n kalau dia ajak shopping, dia akan belikan kita sesuatu..bila dia beli baju, kita akan dapat baju..
  • lastly, tinggi die lebih kurang saya...gila comel..haha

em tula serba sedikit mengenai dia..dalam buruk ada baiknya...bak kate orang jawa "nobody perfect"..setiap orang ada buruk n baiknya..jangan kita harapkan orang itu sentiase perfect..kita cuba perbaiki kelemahan die dengan kelebihan yang kita ade..kena saling melengkapi.

walaupun die tak pandai memblogging n tak mungkin dia akn baca blog saya, tapi saya nak ucapkan terima kasih kat die sebab bersama saya susah and senang..dan banyak tolong saya time saye putus cnta bulan 6 hari itu..Tuhan akan membalas jasa2 kamu..dan semoga Tuhan membuka pintu hidayah untuk kamu..

0 comments: