BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, February 17, 2010

masa cepat meninggalkan kita..

gila emosi menulis entri macam ni..diam tak diam usia kita makin meningkat dewasa..semakin dewasa, aku rasa semakin ramai kawan-kawan yang akan meninggalkan aku..aku takut dengan dunia kedewasaan..yup..tanggungjawab makin besar..banyak problem nak kena handle.kalau aku di beri kuasa, aku nak stop kan masa time umur masih remaja..zaman remaja sangat best..

bila kita semakin dewasa, kita kena juga berhadapan dengan maksud KEHILANGAN..aku takut dengan tu semua..macam mana kalau ramai kawan-kawan aku yang dah berkahwin?aku memang happy untuk diorang tapi at the same time rasa sedih..dengan sapa lagi aku nak melepak, bergosip.berkarok. tengok movie,gelak-gelak macam pontianak dan macam -macam lagi..aku mesti rindukan korang..

aku cakap macam ni sebab, ramai kawan-kawan aku yang dah kahwin..lagi-lagi anak buah aku..sigh!!!dah la umur sebaya..jodoh dia cepat agaknya..lepas sorang kahwin, sorang lagi menyusul..dan seterusnya..sometimes aku terfikir,kitorang akan still berkawan sampai tua ke??nanti masing-masing busy menguruskan hal rumah tangga..huhuhuhu..sob sob..

tapi aku ada impian yang aku nak wat sebelum kahwin.so soal kahwin lambat lagi..chill man..baru 22 tahun..aku nak ada:

  • rumah
  • kereta (latio pun jadila)
  • master
  • bagi mak bapak merasa duit aku ni
em papepun congrats kat member time sekolah dulu dan anak buah aku sebab bertemu jodoh yang sesuai,,


 

congrats 2 my classmate aisyah & murzafar

 

congrats to my anak buah merangkap classmate
aida haryati & zulkifli

hope korang bahagia sehingga ke akhir hayat..

0 comments: