BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, February 28, 2010

i hate PMS!!!



setiap perempuan akan mengalami gejala PMS (premenstrual syndrome)..gejala ni akan menyerang setiap wanita sebelum datangnya period..kenapa aku tak suka dilanda PMS?sebab aku memang tak suka la..nak wat camne lagi..gejala-gejala yang akan di alami:

  • rasa pening macam migrain
  • selera makan bertambah kuat ( tapi aku tak PMS pun kuat makan jugak)..tehee..
  • rasa mood menyampah dengan orang sekeliling kita..rasa macam tak nak tengok muka die je..
  • bila kite sedang bercouple rasa macam nak marah-marah je pasangan kita
  • yang paling penting mesti tahap touching sangat tinggi..o tahap touching time ni leh wat gaduh beb..
  • rase cepat sangat penat..
  • aku xsuka PMS sebab teringatkan past history..sigh!!!tak suka tak suka tak suka..

cepatla kau berlalu wahai PMS..aku benci kau..syuh syuh

0 comments: