BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, February 17, 2010

ada aku kesah???

dah lama aku nak melepaskan geram dengan seorang mamat tak sedar diri ni..
dia selalu memperlekehkan aku sebab aku ni hanya penuntut ( cewah penuntut) di UITM je..so ade aku kesah kalau aku ni budak uitm..ko bayarkan yuran aku ke?aku tau die pandai sebab university die berstatus INTERNATIONAL..amek ko huruf besar sekali aku bagi..die akan memperlekehkan cakap belajar kat uitm ni senang..so result gempak pun tak heran..tak macam uni diorang ni..aku tak tau la die jeles ke ape..sebab member2 die pun ramai uitm..membe baik die sendiri pun die kutuk bila membe baik dia dapat dean list..what the fish ko nak memperlekehkan orang macam tu..hello sedara sedari..sedarla sikit awak tu masuk uni 2 pun atas bantuan sapa..so berpijak di bumi yang nyata..

aku tau aku tak sepandai ko untuk melayakkan diri aku untuk memijak kaki kat uni INTERNATIONAL ko tu..rezeki berpihak kat ko..result kita sama cuma beza aku buta kira-kira dan ko pula buta fakta..fair kan?
sedar sikit..kita sama-sama cari ilmu di bidang yang lain..so kalau course aku senang pun, aku xpenah susahkan ko..walaupun aku pernah di hina ko, tapi aku tak nak ko gagal kawan..sampai sekarang aku masih berdoa untuk ko walaupun kita ada jalan masing-masing..

nasihat aku, stop la memperlekehkan orang..tak selamanya kita di atas

6 comments:

syikin mohamad said...

marah bena jan? sape doe?

ejan said...

haha..
ak dah lame marah dowh..sanggup die memperlekehkan uitm..ko cb fahamkan perkataan international 2

arifrusli said...

senang ke? ko suh dia define macaulay sebentar :) NGANGA je dia. Noob.

ejan said...

itu org yang xstudy kat uitm..die ingat u die 2 bagus sgt..sigh..die ingat kos die 2 power sgt..
xpayah macaulay dowh..sruh die wat annuity dah terkencing2..haha

Aririe-San said...

aii izan... just nak gi tahu..sy pun ada memijak kaki di universiti uitm dan international universiti pun..ckp jer mne international ada lah semua sy pijak...pijak guna kaki..bkn kt m'sia jer..dkt german pun dah..dtg pijak guna kaki jelah..muahaha..kalo takat korang blajar universiti internationl sampal planet pluto @ zargus pun tpi kalo otak@akal takat sampai skolah org asli gombak, bukan annuity..prinsip akaun pun tak ngeti muahaha..mne mamat tu..ksi nama cket..meh gua carik..blajar pun gne duit mak bapak.. nk belagak eh..email nme penuh kt gua..bgi detail sekali kalau leh kalau ada pic pun baguih..ha meh cni tengok bapak sape jaga international u korang..

ejan said...

ai aririe...nape xtulis pape kat blog kamu..

ala awak tahu la wan sp die 2..di sini terlalu public untuk cerita..haha
die memang lebih pandai dari saya..i admit it..sy kan bodoh wak..huhu
ala die mn penah belajar acc..haha
nak wat pun xreti kut..
ala biarla die dgn hidup die sendiri..
die ade life yang bagus n course yang bagus..sy ni pe de