BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, November 17, 2009

.wishlists. ^_^

setiap orang mesti ada wishlists masing-masing..wishlists dalam bahasa pe ek?mungkin barang yang kita hajati..sekarang ini ada 3 benda yang berlegar-legar kat otak untuk di beli..ada yang mustahil untuk di beli..nama pun wishlists..entah kenapa since seminggu lepas dan deret seminggu saya mimipi abah membelikan saya kereta..haha..its possible..abah kata "guna duit sendiri..biar kau tau camne susah cari duit untuk dapat sesuatu"..putus harapan..


ini adala senarai wishlist saya:






toyota Caldina

toyota Caldina was awesome..harga pasaran RM 100k..memang tak mampu membelinya..kalau dah kerja boleh di pertimbangkan..kalau dapat hadiah lagi bagus..kan?kan?kan?..tak ramai pakai kereta ini..tak tahu kenapa..tapi kereta ni smart bai..wa cakap lu..






memandangkan handphone sony erickson k660i saya sudah membuat hal, terasa ingin membeli yang baru..hehe..pC fair KLCC awal bulan disember ni..harga handphone ni boleh tahan berdentum harganya..tapi functionnya sangat best..
p/s: Encik Pekan..saya mahu ini sempena besday saya yang ke-22 tahun depan..^_^




snickers nike memang dah lama dah di usha..tapi duit asyik melabur kat benda lain je..em harga dah nak dekat rm200..kat Al-ikhsan ada new arrival untuk girls punya snickers..cantik-cantik dan sedap di pakai..kalau dapat cheque daripada uitm boleh la beli..hehe..tapi cheque tak sampai-sampai pulak..

yang tak mustahil untuk saya beli adalah snickers nike..hehe..tapi BUMs punya kasut pun smart dan rasa worth it beli..sebab BUMs tak boleh dicetak rompak..kalau nike selalu dicetak rompak..kalau beli nike nanti, si arif rusli akan mengejek..haha..sebab saya pernah mengejek kasut adidas dia..saya panggil kasut adibas..haha..bajet thailand punya la dia pakai..

6 comments:

arifrusli said...

blah Nike. padahal Nlke.

Wei, Al-Ihsan aritu kene saman doe. Kantoi jual barang cetak rompak. Kuikuikui. Ko ingt barang dia ori ke. Gi beli kt Nike boutique lagi baguih.

ejan said...

aku mmg survey kat alikhsan tapi nak li kat kedai nike..ala alikhsan mmg de brg pirate..jual gila babi mahal tapi brg fake..nike ok bukan adibas cam ko 2..haha

Unknown said...

aku suke caldina gak...plan haritu nk beli caldina..tp semua kata x sesuai...hehehe...ejan save lah duit beli xperia x10..hp yg laju sbb processor dia 1gb...laju...

ejan said...

faris:faris..caldina smart beb..mmg xsesuai dgn ko pun ...haha..ko kn abg jaafar...tp civic mmg smart untuk ko..xperia mahal...ak nak cari sugar daddy bia likan..hehe..gl r 1gb

Hidayati Aziz said...

hahaha..hebat tol bnd2 yg ko wish...

ko kn anlyst investment..
msti sng ko cri dwet nti..
dh kaye jgn lupe aku tau..
ahahaha..time2 tu ah kne igt kwn lame..

ejan said...

Yati:aku rase sebelum aku jadi kaye, ko jd kaye dl wei..huahua.time 2 ko kena likan aku toyota caldina