BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, January 1, 2010

selamat tinggal kenangan semalam...

hari ni dah masuk 2010..uiyo..umur pun dah tua beb..kawan-kawan lain dah siap anak dua dah..
2009 ni xbanyak kisah suke..banyak kisah duka je lebih..huhu..2009 banyak ajar aku jadi lebih matang..yup..banyak gila dugaan dan masalah yang datang..dan tahun 2009 saya sudah memegang diploma in investment analysis..dan degree in finance..goodbye to segamat and welcome to shah alam..


gila skema gambar ni..hehe

memori kat segamat best gila beb..walaupun kat ceruk hutan tapi environment best gila..shah alam plak macam bosan sikit..daripada kawan baik jadi musuh dan begitulah sebaliknya..kenangan manis sepanjang 2009 bila dapat konvo..best gila..dan raye dengan kawan2 sekolah rendah..memang tu kenangan paling superb..thanks 2 facebook sebab buat kitorang rapat balik.. (^_^)..2009 jugaklah yang membuat kawan saya bertambah ramai..

2009 jugaklah tahun yang menyayat hati..em cinta monyet aku selama 4tahun sudah berakhir..huhu..(dah xsedih dah ok)..aku doakan die berbahagia bersame si dia..tak nak komen panjang-panjang pasal hal ni..


 
siap pangkah gambar ni..hehe
 
result pun xberape baik sangat untuk sem baru ni..xpela..usaha lagi..2010?pe yang aku nak..semua orang berazam..tapi azam tu kan boleh tanam bila-bila..nape kena tunggu tahun baru..aku cuma nak 2010 ni aku di kurniakan kesihatan yang sangat baik untuk aku habiskan degree aku ni..dan aku tak nak terluka lagi..hope this year is better than before..oh ye moga kawan-kawan aku pun turut berbahagia hendaknya..impian aku nak beli handphone baruuuuuuuuuuu..handphone sony aku dah nazak..huhu..

sem baru pun dah nak masuk..next sem boleh memasak bersama housemates..dan kfc&pizza pun dah terbentang depan umah sewa..sidah housemate aku xla mengidam kfc lagi..hehe..aku pun harap xselalu ponteng kelas lagi..nanti diktator arifrusli bising..hehe..

em goodbye 2009...say hello to 2010..


6 comments:

Anonymous said...

good luck ejan..
there always second chance..
hope that we still be frenz ejan...
love you till death

arifrusli said...

huahua, diktator ko kate aku. xpela. mahathir pun org kata dia diktator. biasla tu. hahaha.

ye ke xnk ponteng? aku dah set dah hari ape ponteng ari ape gi kelas.

isnin ni x gi kelas, pegi kelas hari selasa & rabu je. Khamis terus balik sebab sabtu/ahad cousin kawin, ahad balik umah sewa, isnin tu baru semangat semester 4 bermula. YEAH!

ejan said...

good luck 2 u 2 sya..
i luv u 2..syg sgt2 kat awak..
malam tadi kite mimpi kite peluk awak

ejan said...

ko memang diktator..ceh nak samekan dengan mahathir..jauh panggang dari api oi

ala aku cb nak kurangkan ponteng..
dah r kelas pagi je manjang..
kelas yang xpenting skip r...haha

arifrusli said...

wei isnin pg kelas. pembetulan. wakakkakkaa.

ejan said...

yela dah th.....belanje ok =)