BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, January 2, 2010

a man without his woman is nothing!!!

ok..pe yang bakal aku ceritakan ni tak de kaitan pun dengan title kat atas..haha..saje letak..tak tau nak letak tajuk apa..kawan seperjuangan aku menangis-nangis call semalam..sebab ape?die baru tahu yang die bercintan-cintun dengan suami orang..anak dah 1 ok..dah 2 tahun kahwin..alasan laki tu cume nak suka-suka..yang paling tak tahan bukan nak mintak maaf sebab menipu, lagi di makinye kawan aku ni..dah la kawan aku ni cengeng..kuat menangis..entahla..yang wat aku panas die siap boleh cakap "perempuan-perempuan kat universiti ni semua murah-murah"..what the fish ko cakap camtu..tak semua gedik nak hak orang ok!!!

kepada jantan tersebut, pe yang ko wat kat kawan aku tu, ko akan dapat balik..mana tahu bini ko pulak yang wat camtu..baru ko tahu Allah punya kuasa..memangla sekarang ni perempuan lebih ramai dari lelaki..tapi hargai la sikit perempuan..kan kaum adam diciptakan untuk melindungi hawanya..patutla sekarang ramai perempuan yang jadi andartu..semua sebab lelaki..tetapi tak adil untuk menuduh atau menuding jari kat lelaki..terpulang kepada nasib masing-masing..wanita yang baik untuk lelaki yang baik dan begitulah sebaliknya..

:em rase sedih sebab vice cansellor uitM dah bersara..huhu..thanks to him sebab banyak berjasa untuk anak bangsa..huhu..(touching la)

4 comments:

arifrusli said...

cet. cite macam khusus untuk n** je. wakkakaka.

yola, dia da bersara. mm patut kasi sambung lg kontrak 2 tahun. berbaloi dia jadi VC. Meletop UiTM. Sebelum dia jadi VC, takde sapa pandang UiTM.

ejan said...

haha..ko ingat die ke ding..siap letak *** lagi..haha..actually bukan die bai..

memang meletop uitm dgn die..sedih dowh..nasib baik smpat konvo dgn die..yang lain gigit jari je la ek

syikin mohamad said...

ayat jantan tu mcm ce pulak kan.

ejan said...

macam ce 2 ape wei..haha