BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, September 8, 2009

aku lemah tanpa kamu

sangat sedih untuk menulis entry kali ni..tidak tahu kenapa harus saya bersedih..saya memang tidak boleh hidup tanpa dia..selama 2 tahun bersama-sama..susah dan senang sama-sama tapi kenapa mesti pengakhirannya begini..memang saye lemah bila die tiade..bila saya susah die banyak tolong saya..sudah berape kali die wat hal, tapi saya diamkan je..sebab saya sayang die..die merajuk saya pujuk...dia berpeluh, saya lapkan..apa lagi yang dia mahu..dia sakit saya ubatkan..


malam tadi dia kembali membuat onar di dalam hidup..dia tidak curang tapi dia mahu saya melakukan pengorbanan duit pula...dah la tengah sengkek..tapi tidak mengapa..demi die saye sanggup melakukan apa sahaja....


oh my lcompaq presario v3000..bila kamu akan pulih...hidup sunyi tanpa kamu..kamu akan ditinggalkan sementara oleh ku di kedai..

2 comments:

Anonymous said...

ohh ejan... sesungguhnya maaflah kerana meninggalkan kamu....

ejan said...

haha..syasya ni macam nak provok je..