BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, August 22, 2010

t.A.R.G.e.T

semester ni belajar subject personal finance tu..best la jugak kan walaupun dah terponteng kelas sekali..ni semua gara2 past sem question..huhu..Hajah Aminah suruh wat scrap book pasal future kite..pasal ade anak suami umah semua la..hehe..sesuai la subject ni dengan orang yang kuat berangan cam ak nini n nad ni..hehe
syu dah amek shaheizy sam die..kak maya amek andy estranged..arif amek siti MOkhaliza.ak nak amek sape..hehe..sape lagi kalau bukan.....


 hehehhe..sein ex group ruffedge tu nyah..hahhaha..jangan jeles.. 

 kalau nak ikutkan hati..sebelum 40 tahun mestila aku kena ade semua lifestyle asset and asset2 yang lain kan..impian2 aku sebelum 40 tahun...  
  • ade master in finance...yeeha



cmni ke agak2 rupe aku konvo..ahaks.. =)

  • pastu mestila aku nak ade kereta dan rumah...ececeh..lifestyle asset katekan..
kereta honda jazz..hahha..xpun honda city u alls!!!



umah atas bukit 2..haha..gurau je..Allah laknat tau..umah simple n comel je   

  •  dan mestila aku nak kahwin dan ade happy family =)

kahwin dengan sape pun aku tak tau la kan..tapi wat mase sekarang ni kalau orang tanya mestila aku nak kahwin dengan my AFIQ..amek kau huruf besar (*mood gatal*)

dan 


 dan


dan..... 
ade happy family

tapi aku nak anak tiga la..hahhahah




 ni la sedikit sebanyak impian aku sebelum umur 40 tahun di sampin membahagiakan mak bapak =)



6 comments:

nadzkyn said...

kelakar habis.

ejan said...

hahhaha..pe yang kelakar wei..hahhaa

arifrusli said...

gatal nye ko ni. huahua

Anonymous said...

tak menahan... hehe

ejan said...

arif:bngok..ni planning ak la...hahhaa..ko pun nak jugak ek..hahah

ejan said...

sha:hahhha..kite berangan utk assignment personal finance kite..hehe