BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, June 21, 2010

G.A.J.I

duit gaji aku ni ada tiga perkara yang ak kena beli (eceh macam gaji ko banyak sangat je kan ejan) .yang dua wajib beli and yang satu lagi harus je..hehehehe..yang wajib dan menjadi tujuan utama sebab ak kerja ni sebab nak beli spack mata baru la..almaklumla..dah 3 tahun guna..dah xclear sangat la kan..yang kedua wajib plak handphone lagi satu..yela untuk number celcom aku kan..rumah sewa aku kan tak de line maxis sangat..so beli je yang cikai punye..huhuhu..

yang harus beli plak PERFUME paris hilton..hahhaa..benda tu dah lama keluar..aku ni je yang tak beli-beli lagi..teringin dah lama gila nak beli..tapi kalau ada duit lebih dari beli spack tu, adala aku beli..berbau lain la ek aku next sem..hihihihi..to nini and nad, tak leh guna..hahhahaa


i W.A.N.T these


c.o.n.v.e.r.s.e eye wears


p.a.r.i.s hilton perfume

2 comments:

arifrusli said...

aa blanje blanje

ejan said...

belanja taik hidung ak nak x ding?
hahhaha
ko la bnyak duit..berkepuk poket ngan syiling