BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, October 4, 2009

amazing friday




hari jumaat lepas saye bersame "Mr. Prince Court" tengok filem ni.di pavillion (em die yang belanje)...nini yang suggest tengok cite ni..nini kate leleh air mata kalau tengok cite ni..it was a great movie dan memang betul sedih cite ni..nak nangis tengok bila parents sanggup berkorban demi anak..tapi cover air mata dari jatuh.dah bergenang-genang pun...takut si dia perasan..haha


lepas tengok movie die bawa saya candle lite dinner (yela lilin kat tengah meja, so consider candle lite dinner la kan)..haha..pemandangan tempat tu sangat menarik sebab boleh nampak view KL waktu malam dan ramai pasangan-pasangan kekasih di sini.tapi saya dengan die bukan pasangan kekasih..tapi seriously sejuk gila time makan..rase macam jadi orang parkinson sekejap..haha..kami menghabiskan masa bersama-sama di situ...=)

oh ye nama restoren tu Heaven if i not mistaken..thanks to "Mr. Pince Court" sebab bawa saya ke situ dan dinner yang sangat romantik..hehe..(lain kali lepak lagi kat situ ok?)

*hei mr prince court..thanks for everything...*..next time ok?


2 comments:

syikin mohamad said...

sape bro? cepat dpt pengganti. hee.

ejan said...

adela bro..rhsie..haha..ko pun rahsia dengan aku pasal pasangan ko..wei..mn de cepat dapat pengganti..couple pun x..jeri yela lepas clash terus berganti..aku ni xbergnti-ganti..hehe